2008. január 2., szerda

Holnaptól nagyüzem

Igen, igen. Holnap újra sulaj kedves nebulók, tanulni kell, vége a szünetnek...Cseszés.
Úgy gondoltam méltóan ünneplem a szünet uccsó napját, nem csinálok semmit. Ettem, tanultam, ittam (vizet, tejet), gépeztem, TV-ztem.
Megnéztem ma a Legenda vagyok (nem tudom mikor bemutatott, bemutatott?) filmet. A sztoriból többet is ki lehetett volna hozni (végre lett volna egy film, amiben tényleg mindennek vége), de megint nem hagyták el a járt utat...és bekövetkezett...a...mindegy nem volt jó a vége. De. De azt se mondtam, hogy rossz, tipikus olyan film, amelyik a Szamának lehet az egyik kedvence.
Remélem az eddig rengeteg komment -dícséretes- eltűnése az előző bejegyzésem után, nem annak eredménye, hogy rájöttetek, hogy valójába milyen szarc vagyok ,és ezért nem olvastok többet engem/ezt. Idén is tartom jó szokásom (jó szokásom?), hogy mindennap írok.
Holnaptól kvíztet is csinálok, amivel lehet majd nyerni éntőlem túrórudit. De tényleg.
A díjat megkapja a nyertes (ismerőseim előnyben), és a kövi bejegyzésembe le is írom, ki volt a winner.
Szóval majd, ha nem nyertek akkor is kommenteljetek.



csók a blogolvasó szemetekre

3 megjegyzés:

slivovica írta...

Már alig várom a kvízt =D

Névtelen írta...

Én is... gondolom filmes lesz (?). most lázas vagyok, szar influenza rám tette a mancsát, de csak kilábalok belőle.
ja, és amúgy szarc vagy. ha nem lennénk barátok, szóba se állnék veled.

Névtelen írta...

Hohhohhóóóó meg kell akkor néznem:P...Meglesz meglesz...ha mástól nem....remélem tőled...ígyamúgy kölcsönbe...:P